Hodnocení firmy Slevomat.cz, s.r.o.

*
*
*
*
*
28 hodnocení
JirkaSkoda
31.7.2017
*
*
*
*
*

Celkem nerad píšu negativní hodnocení, ale nic jiného mi nezbývá. Všiml jsem si, že mi bylo ke konci června bez udání důvodu odečteno z účtu téměř 1000 kč. Jak mi mohou vložené peníze/body jen tak vypršet? Má si snad člověk vést kalendář toho, kdy mu vyprší peníze (body, říkejte si tomu jak chcete) za výhry, benefity nebo částky čistě vložené?! Stovku bych neřešil, ale necelých 1000 kč, které si na portále šetřím na léto nebo narozeninový dárek mého otce, to je trošku přes čáru. Tuhle částku jsem nevyhrál, ale sám si ji na Slevomat převedl. Je to suma, která odpovídá mé dvouměsíční odměně na benefitech a já se ji nehodlám vzdát firmě, která tímto způsobem okrádá lidi. Tuhle situaci jsem řešil s někým ze Supportu, ale zcela "překvapivě" mi nemohl pomoci. S pozdravem Jiří Škoda.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
milannn
13.7.2017
*
*
*
*
*

Jsem maximálně spokojený, v téhle uspěchané době je pro mě Slevomat jedinečné místo pro každodenní inspiraci. Mě to prostě baví.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
janaswww
3.5.2017
*
*
*
*
*

Slevomat hodnotíme kladně, pokud jde o nějaký problém,vždy byl ochotně řešen

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Zdeněk Linc
1.4.2017
*
*
*
*
*

Super

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
dobrasvatosova
8.1.2017
*
*
*
*
*

Na Slevomatu již nakupuji několik let a vždy jsem byla se vším spokojená.Dobrá komunikace a vše co nabízejí a uvádějí vždy splní.S portálem jsem nadmíru spokojená a doufám,že to tak bude i nadále i přesto,že některé portály krachují věřím,že Slevomat toto nepotká a nezklame důvěru všech klientů a přeji mu aby i nadále prosperoval.Hledá a nabízí dobré a spolehlivé partnery za což díky.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Lucie Kuchařová
3.1.2017
*
*
*
*
*

Na slevomatu objednávám pravidelně již několik let a nikdy nebyl problém ani s dovolenou,ani s refundací voucheru.Za mě velmi spolehlivý portál.Kuchařová

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
j.svitil
12.12.2016
*
*
*
*
*

Na začátku měsíce jsem zakoupil voucher na dentální hygienu (Olga Zoubková).Při kontaktovani byl tel. nedostupný ordinaci jsem na určeném místě nenašel ,na slevomatu mi řekli že jsem čtvrtej kdo si stěžuje voucher mi stornovali takže jsem nemohl napsat komentář. A dnes je nabídka paní Zoubkove opět na stránkách slevomatu . peníze mi zpět nepřišli a já vůl jsem si objednal další dent. Hygienu na slevomatu stojí ČEKÁ NA ZAPLACENÍ. Peníze jsem zaslal před pěti dny .

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne2
Slevomat.cz, s.r.o.
Slevomat.cz, s.r.o. 19.12.2016

Dobrý den, děkujeme za vaší zprávu. Paní Zoubková měla bohužel úraz a byla hospitalizována, takže jsme byli nuceni původní akci stopnout. Následně jsem spustili novou nabídku s tím, že je poskytovatel již naprosto v pořádku a zákazníky přijímá. Olga Zoubková má také zatím perfektní hodnocení 5 hvězdiček z 5, tedy kvalita je ověřena našimi zákazníky. Pokud vám byl nákup stornován, platba standardně dorazí do 5 pracovních dnů na účet, ze kterého bylo placeno. Pokud se tak nestalo, kontaktujte mě na emailu velvyslanec@slevomat.cz, také mi určitě napište, pokud vám nedorazil zaplacený voucher. Věřím, že to pouze z důvodu, že vám spadl do SPAMu nebo do složky HROMADNÉ. Děkuji a přeji hezký den, Jirka Křelina Velvyslanec zákazníků Slevomat.cz

jecminek
28.9.2016
*
*
*
*
*

Byl jsem velmi nespokojen!!!! Něco jsem si objednal, voucher dostal, ale zboží NE.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Slevomat.cz, s.r.o.
Slevomat.cz, s.r.o. 30.9.2016

Dobrý den, mrzí mě, že nejste spokojen a určitě prověřím, proč vám zboží nedorazilo. Napište mi, prosím, na email velvyslanec@slevomat.cz. Ve vyřešení mi pomůže zaslání kódu voucheru nebo objednávky a email, ze kterého jste nakupoval. Děkuji a přeji hezký den, Jirka Křelina Velvyslanec zákazníků Slevomat.cz

iveta
30.11.2015
*
*
*
*
*

Dobry den koupila jsem vouchry 2ks a není problém je bez udani duvodu vrátit. Ipresto ze jsem důvod uvedla nikdo na moje emaily neodpovida.Chtela bych touto cestou vrátit peníze na ucet dekuji Rysova.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Slevomat.cz, s.r.o.
Slevomat.cz, s.r.o. 3.12.2015

Dobrý den, můžete prosím na e-mail velvyslanec@slevomat.cz poslat z jaké e-mailové adresy jste psala? Určitě se na to podíváme, aktuálně odpovídáme přibližně do 2 pracovních hodin, nejčastěji ten samý den. Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků Slevomat.cz Přeji vám pěkný den, Petr Bořuta velvyslanec zákazníků Slevomat.cz

temanshop
4.11.2015
*
*
*
*
*

Já se musím přidat k negativnímu hodnocení, ničeho se nebojím jako ostatní a nevidím důvod, proč psát jen pozitivní. Po změně systému - pro partnery - vyúčtování atd. se to velmi zhoršilo. To, že peníze vyúčtují až 2 měsíce po vyexpedování zboží mi příjde nehorázné. Hlavně pro menší obchodníky jako jsem já je to i zničující. To jsem rovnou mohla zboží prodat sama na fakturu 14 dní. V systému slevomatu zákazník řeší úplně vše. Vůbec zákazník nechodí na Vaše stránky a nedělá tam objednávku, dělá ji pouze na Slevomatu. Na mou otázku mi bylo odpovězeno, ano, bohužel zákazníky již nic nenutí se koukat na Vaše stránky. Tak kde to jsme? Kde je ten myslitel, který začínal se Slevomatem a tvrdil, že nám obchodníkům chce přivést nové zákazníky a přivést jich nám co nejdříve rovnou i na stránky www a popřípadě si vybrali i něco jiného? Slevomat se změnil dle mého názoru jen v otáčení peněz jen pro sebe. Toto není pozitivní věc pro obchodníky a nikdy mi to nevyvrátí. Nikdo se k Vám nevrátí, protože ani skoro nevím od koho zboží koupil. Jsem naprosto v šoku. Měla jsem telefon od zákazníka, který chtěl upravit objednávku a já mu říkám, že já bohužel nemohu, že musí u Slevomatu a on na to, aha, ale já myslel, že volám do Slevomatu a kdo jste? A já říkám no Temanshop a on to neznám. Já myslela, že snad vyskočím z kůže. Měli byste se stydět !!!!! A také nepochopím, proč bych měla čekat 2 měsíce na proplacení dopravy, kdy už dávno zboží zákazníkům odešlo !!!!! Kdo tohle vymýšlel? Člověk, který má evidentně na účtu miliony a je mu to úplně jedno. Dělejte s tím něco. Už u Vás v životě žádnou akci neudělám !!!!! Nikdy !!!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano4 ne0
Slevomat.cz, s.r.o.
Slevomat.cz, s.r.o. 9.11.2015

Dobrý den, děkujeme za upřímnou zpětnou vazbu. Od 3. 11. máme novinku, kdy vám u samostatně zadaných akcí za všechny uplatněné vouchery posíláme peníze hned 3x měsíčně. Víme, že čekání více partnerům nevyhovovalo, a proto jsme se rozhodli pro tuto změnu k mnohem rychlejšímu vyúčtování. Vždy nasloucháme partnerům i zákazníkům: velkému procentu zákazníků systém dokončování objednávek na e-shopech nevyhovoval nebo pro ně byl nesrozumitelný. Navíc, s rapidně vzrůstajícím počtem zákazníků, kteří objednávají na mobilu, by starý způsob uplatnění byl nerealizovatelný. Od září jsme tedy skutečně přešli na nový systém, kdy zákazníci objednávku zboží dokončují přímo na Slevomatu v košíku. Pro většinu partnerů ve zboží jsme prodejním kanálem. Pokud určitě chcete, aby zákazníci přešli na váš web, nabízí se možnost vystavit slevu na celý sortiment, kdy zákazník vybírá přímo na vašem e-shopu a objednávku tam i dokončí. Příklad takové nabídky najdete zde: https://www.slevomat.cz/sleva/952233-nakup-za-1300-kc-z-celeho-sortimentu-beate-uhse, https://www.slevomat.cz/sleva/957099-25-sleva-na-nakup-knih-v-e-shopu-vasut-cz. Petr Bořuta péče o partnery Slevomat.cz Přeji vám pěkný den, Petr Bořuta velvyslanec zákazníků Slevomat.cz

Přidat hodnocení
  • Pernerova 691/42
  • Praha 8 - Karlín
  • 186 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 8:0021:00
  • Út 8:0021:00
  • St 8:0021:00
  • Čt 8:0021:00
  • 8:0021:00
  • Máme právě otevřeno