Hodnocení firmy Slevomat.cz, s.r.o.

*
*
*
*
*
31 hodnocení
katarina
14.9.2017
*
*
*
*
*

Většina slev jsou fake! Na slevomatu jsem koupila pár věcí, ale naposledy, když jsem něco chtěla koupit, tak jsem se chtěla podívat na hlavní stránku firmy, jakou mají otevírací dobu, kde přesně sídlí apod. Až jsem najela i na cenník, který byl dokonce o 30kč levnější. Což mi nedalo a koukla sem se na hlavní stránky více nabídek ze slevomatu a zjistila jsem, že většina z nich byla stejně drahá, nebo dokonce levnější!! Takže žádný slevy, jen lži!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne1
piratmodrovous
21.8.2017
*
*
*
*
*

Přes slevomat jsme v minulost koupili nejeden voucher, ale při posledním nákupu pobytu na Slovensku jsme se velice zklamali, ne-li napálili. Kromě toho, že po příjezdu na místo skutečnost neodpovídala nabízeným službám, podmínky absolutně otřesné, tudíž jsme pobyt ještě na místě zrušili (pro eventuální zájemce do budoucna - vyhněte se obloukem pobytu v Kysuckém Novém Městě - hotel KNM!) a ihned reklamovali. Majitel hotelu mě třikrát ujistil že vrátil platbu, poté přestal komunikovat. Nyní již více než měsíc řešíme po emailech se slevomatem, kdy platbu slíbili vrátit oni, ale "kolegyně která to má na starosti, to stále řeší" nebo "ještě neodpověděla". Po této zkušenosti se slevomatem končíme, příště si raději připlatíme za řádnou dovolenou. Přijde mi, že slevomat se začíná ubírat stejným směrem jako některé jiné probírané nedávno v médiích zrušené slevové portály... S vrácením peněz (což by bylo v souladu s jejich "podmínkami užití", tím co slibují po emailu i zákoníkem) jsme pomalu raději přestali počítat, každopádně se společností slevomat po této zkušenosti již nic!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
xy
17.8.2017
*
*
*
*
*

Slevomat má sice širokou nabídku a chlácholí Vás benefity pokud pravidelně nakupujete v dostatečném objemu. Pokud ovšem žádáte o něco vy, jako refundaci nevyužitého voucheru ať už za služby nebo zboží, zjistíte, že ty benefity VIP zákazníka neplatí - 1 x mesíčně můžete žádat o refundaci jednoho voucheru. Jejich lhůta na řešení tohoto to případu je dalších 14 dní v dalším měsíci, což znamená, že vy máte možnost využít tohoto benefitu ne dříve než za 3 měsíce. Takže nemohu než vyjádřit nespokojenost!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
JirkaSkoda
31.7.2017
*
*
*
*
*

Celkem nerad píšu negativní hodnocení, ale nic jiného mi nezbývá. Všiml jsem si, že mi bylo ke konci června bez udání důvodu odečteno z účtu téměř 1000 kč. Jak mi mohou vložené peníze/body jen tak vypršet? Má si snad člověk vést kalendář toho, kdy mu vyprší peníze (body, říkejte si tomu jak chcete) za výhry, benefity nebo částky čistě vložené?! Stovku bych neřešil, ale necelých 1000 kč, které si na portále šetřím na léto nebo narozeninový dárek mého otce, to je trošku přes čáru. Tuhle částku jsem nevyhrál, ale sám si ji na Slevomat převedl. Je to suma, která odpovídá mé dvouměsíční odměně na benefitech a já se ji nehodlám vzdát firmě, která tímto způsobem okrádá lidi. Tuhle situaci jsem řešil s někým ze Supportu, ale zcela "překvapivě" mi nemohl pomoci. S pozdravem Jiří Škoda.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
milannn
13.7.2017
*
*
*
*
*

Jsem maximálně spokojený, v téhle uspěchané době je pro mě Slevomat jedinečné místo pro každodenní inspiraci. Mě to prostě baví.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
janaswww
3.5.2017
*
*
*
*
*

Slevomat hodnotíme kladně, pokud jde o nějaký problém,vždy byl ochotně řešen

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Zdeněk Linc
1.4.2017
*
*
*
*
*

Super

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
dobrasvatosova
8.1.2017
*
*
*
*
*

Na Slevomatu již nakupuji několik let a vždy jsem byla se vším spokojená.Dobrá komunikace a vše co nabízejí a uvádějí vždy splní.S portálem jsem nadmíru spokojená a doufám,že to tak bude i nadále i přesto,že některé portály krachují věřím,že Slevomat toto nepotká a nezklame důvěru všech klientů a přeji mu aby i nadále prosperoval.Hledá a nabízí dobré a spolehlivé partnery za což díky.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Lucie Kuchařová
3.1.2017
*
*
*
*
*

Na slevomatu objednávám pravidelně již několik let a nikdy nebyl problém ani s dovolenou,ani s refundací voucheru.Za mě velmi spolehlivý portál.Kuchařová

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
j.svitil
12.12.2016
*
*
*
*
*

Na začátku měsíce jsem zakoupil voucher na dentální hygienu (Olga Zoubková).Při kontaktovani byl tel. nedostupný ordinaci jsem na určeném místě nenašel ,na slevomatu mi řekli že jsem čtvrtej kdo si stěžuje voucher mi stornovali takže jsem nemohl napsat komentář. A dnes je nabídka paní Zoubkove opět na stránkách slevomatu . peníze mi zpět nepřišli a já vůl jsem si objednal další dent. Hygienu na slevomatu stojí ČEKÁ NA ZAPLACENÍ. Peníze jsem zaslal před pěti dny .

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne2
Slevomat.cz, s.r.o.
Slevomat.cz, s.r.o. 19.12.2016

Dobrý den, děkujeme za vaší zprávu. Paní Zoubková měla bohužel úraz a byla hospitalizována, takže jsme byli nuceni původní akci stopnout. Následně jsem spustili novou nabídku s tím, že je poskytovatel již naprosto v pořádku a zákazníky přijímá. Olga Zoubková má také zatím perfektní hodnocení 5 hvězdiček z 5, tedy kvalita je ověřena našimi zákazníky. Pokud vám byl nákup stornován, platba standardně dorazí do 5 pracovních dnů na účet, ze kterého bylo placeno. Pokud se tak nestalo, kontaktujte mě na emailu velvyslanec@slevomat.cz, také mi určitě napište, pokud vám nedorazil zaplacený voucher. Věřím, že to pouze z důvodu, že vám spadl do SPAMu nebo do složky HROMADNÉ. Děkuji a přeji hezký den, Jirka Křelina Velvyslanec zákazníků Slevomat.cz

Přidat hodnocení
  • Pernerova 691/42
  • Praha 8 - Karlín
  • 186 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 8:0021:00
  • Út 8:0021:00
  • St 8:0021:00
  • Čt 8:0021:00
  • 8:0021:00
  • Máme právě otevřeno