Hodnocení firmy Slevomat.cz, s.r.o.

*
*
*
*
*
35 hodnocení
Pavel
17.4.2019
*
*
*
*
*

Vrácení peněz za voucher rychle a velmi milé chování.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Aneta
17.4.2019
*
*
*
*
*

Perfektní zákaznická podpora! Pokud máte oprávněnou stížnost, reklamaci a nebo požadavek, snaží se vám vyjít vstříc. Hledají všechna možná i nemožná řešení a pro zákazníka by udělali první a poslední! Vřele doporučuji všem. :-)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
Andula
13.4.2019
*
*
*
*
*

Jsem velmi nespokojen s jednáním podpary. Na vánoce jsem obdržela voucher, který jsem chtěla vyměnit za jiný termín, jelikož v daném termůnu maturuji. Bez úspěch. Sice s Vámi hovoří jako když máslem ukrajuje, ale chuť pomoci, veškerá žádná.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Maja
19.3.2019
*
*
*
*
*

Dobrý den.Ráda bych zde pochválila přístup zaměstnanců Slevomatu s.r.o. .Za jejich trpělivost se mnou kdy jsem nejednou volala a psala a dožadovala se řešení mého problému.Po zakoupení voucheru pro syna k narozeninam jsme při rezervaci zjistili,že bohužel není možnost si ho vybrat protože střelnice u které jsme si chtěli dárek vybrat nabízela pouze 3 dny v roce .Vyšli nám vstříc i když uběhla 14dení lhůta a vracej nám peníze a ještě mi připsali kredity za starosti okolo.Tímto jim ještě jednou děkuji hlavně paní Brůžkové. Za sebe Slevomat doporučuji. Samozřejmně syn si vybere náhradní dárek k jeho plné spokojenosti :-)

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
7.2.2019
*
*
*
*
*

Bohužel jsem velmi nespokojena s přístupem personálu Slevomat s.r.o.. Zákazníkovi neumí vyjít vstříct a při nemožnosti vybrat termín voucheru z důvodu nevhodných kapacit u dodavatele mi řekli, abych voucher prodala nebo asi nevyčerpala. Naprosté opovržení zákazníkem.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
bodurkovar
2.1.2019
*
*
*
*
*

Dne 12.12.0218 jsem na jednu objednavku zaplatila 2 jidla 1příšla a 2 ne,bylo to zduvodněno .když jsem tam volala nemluvím o tom co jsem provolala, že jsem napsala špatny emejl,to bych ještě brala ,ale když je 1 objednavka a penize tam zustanou, tak když se neozvete,tak jim to tam prostě zustane i když maji adresu,telefon,čislo učtu kam to poslat,to jsem jako nechapala.Tak jsem to zkusila 1 a naposled,ted budu mit ještě starost jak ten poukaz vytisknout s počítače ,a vanocni darek je snad další pulka v lednu. Bodurkova

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jana
18.12.2018
*
*
*
*
*

SLEVOMAT - UŽ NIKDY !!!!! zakoupen voucher na čistění auta. Pracovnik uplně zničil panel v autě. Pul roků jednání a reklamace zkončilo odpovědi : Hezký večer, peníze by vám musel vrátit přímo provozovatel auto myčky. Z naší strany to již není možné. Mě moc mrzí, že se tato situace takto táhne. Zjistil jsem, že pán, který vám toto slíbil automyčku prodal, nalezl jsem kontakt na nového majitele. Kontaktuji tedy přímo jeho a věřím, že tam komunikace bude probíhat lépe. Ještě jednou se moc omlouvám a přeji pěkný večer. S přáním krásného dne Josef Lisý Specialista zákaznické péče Slevomat.cz

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
gabriela.fia
16.11.2018
*
*
*
*
*

Velká spokojenost, vyšli mi vstříc, když mi propadl voucher! Skvělé jednání! Moc doporučuji!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne1
rachel.misa
4.7.2018
*
*
*
*
*

Rozhodně nedoporučuji, neochotni se domluvit na vraceni peněz.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
svetyl
16.4.2018
*
*
*
*
*

nakoupila jsem již vickrár a velká spokojenost.vse bez problémů i refundace nevyuzitého voucheru proběhla super.děkuji za vyborné služby

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne1
Přidat hodnocení
  • Pernerova 691/42
  • Praha 8 - Karlín
  • 186 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 8:0021:00
  • Út 8:0021:00
  • St 8:0021:00
  • Čt 8:0021:00
  • 8:0021:00
  • Máme právě otevřeno