Hodnocení firmy Slevomat.cz, s.r.o.

*
*
*
*
*
27 hodnocení
rachel.misa
4.7.2018
*
*
*
*
*

Rozhodně nedoporučuji, neochotni se domluvit na vraceni peněz.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
svetyl
16.4.2018
*
*
*
*
*

nakoupila jsem již vickrár a velká spokojenost.vse bez problémů i refundace nevyuzitého voucheru proběhla super.děkuji za vyborné služby

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
anonym
1.3.2018
*
*
*
*
*

- zakoupili jsme vouchery a měli jsme mít zarezervované 2 místa na zájezd - voucher sice přišel do stanovené doby, avšak nebyla nám zarezervovaná žádná místa a termín zájezdu byl obsazen - psali jsme email a požadovali jsme vrácení peněz, avšak jsme se nedočkali žádné odezvy ani když jsme je požádali o vrácení peněz znovu a obávám se, že peníze nazpátek již nedostaneme - určitě nedoporučuji !

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
blanka.humalova
1.3.2018
*
*
*
*
*

Většina slev je uměle vytvořených. Obchodují zejména se službami, které by si za plnou cenu nikdo nekoupil...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jedna-z
9.12.2017
*
*
*
*
*

Na přelomu listopadu a prosince letošního roku jsme byly s dcerou na poznávacím zájezdu do NYC pořádaném CK Wisnar k naší plné spokojenosti - odletem počínaje přes ubytování, výklad historie i současnosti až k "dodání" zpět do mateřské země. Můžeme jedině doporučit.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Zdena
18.9.2017
*
*
*
*
*

Již několik let kupujeme vouchery na pobyty v České republice přes Slevomat.cz a vždy jsme byli velice spokojení. Nedávno nám i Slevomat vyšel vstříc, když jsme měli prosbu, zda by bylo možné zakoupený voucher stornovat z důvodu dlouhodobé pracovní neschopnosti, i když od zakoupení uplynula doba delší než 14 dní. Pracovníci zákaznické podpory jsou velmi ochotní. Se Slevomatem máme pouze velmi kladné zkušenosti.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne2
katarina
14.9.2017
*
*
*
*
*

Většina slev jsou fake! Na slevomatu jsem koupila pár věcí, ale naposledy, když jsem něco chtěla koupit, tak jsem se chtěla podívat na hlavní stránku firmy, jakou mají otevírací dobu, kde přesně sídlí apod. Až jsem najela i na cenník, který byl dokonce o 30kč levnější. Což mi nedalo a koukla sem se na hlavní stránky více nabídek ze slevomatu a zjistila jsem, že většina z nich byla stejně drahá, nebo dokonce levnější!! Takže žádný slevy, jen lži!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano3 ne1
piratmodrovous
21.8.2017
*
*
*
*
*

Přes slevomat jsme v minulost koupili nejeden voucher, ale při posledním nákupu pobytu na Slovensku jsme se velice zklamali, ne-li napálili. Kromě toho, že po příjezdu na místo skutečnost neodpovídala nabízeným službám, podmínky absolutně otřesné, tudíž jsme pobyt ještě na místě zrušili (pro eventuální zájemce do budoucna - vyhněte se obloukem pobytu v Kysuckém Novém Městě - hotel KNM!) a ihned reklamovali. Majitel hotelu mě třikrát ujistil že vrátil platbu, poté přestal komunikovat. Nyní již více než měsíc řešíme po emailech se slevomatem, kdy platbu slíbili vrátit oni, ale "kolegyně která to má na starosti, to stále řeší" nebo "ještě neodpověděla". Po této zkušenosti se slevomatem končíme, příště si raději připlatíme za řádnou dovolenou. Přijde mi, že slevomat se začíná ubírat stejným směrem jako některé jiné probírané nedávno v médiích zrušené slevové portály... S vrácením peněz (což by bylo v souladu s jejich "podmínkami užití", tím co slibují po emailu i zákoníkem) jsme pomalu raději přestali počítat, každopádně se společností slevomat po této zkušenosti již nic!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
xy
17.8.2017
*
*
*
*
*

Slevomat má sice širokou nabídku a chlácholí Vás benefity pokud pravidelně nakupujete v dostatečném objemu. Pokud ovšem žádáte o něco vy, jako refundaci nevyužitého voucheru ať už za služby nebo zboží, zjistíte, že ty benefity VIP zákazníka neplatí - 1 x mesíčně můžete žádat o refundaci jednoho voucheru. Jejich lhůta na řešení tohoto to případu je dalších 14 dní v dalším měsíci, což znamená, že vy máte možnost využít tohoto benefitu ne dříve než za 3 měsíce. Takže nemohu než vyjádřit nespokojenost!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
JirkaSkoda
31.7.2017
*
*
*
*
*

Celkem nerad píšu negativní hodnocení, ale nic jiného mi nezbývá. Všiml jsem si, že mi bylo ke konci června bez udání důvodu odečteno z účtu téměř 1000 kč. Jak mi mohou vložené peníze/body jen tak vypršet? Má si snad člověk vést kalendář toho, kdy mu vyprší peníze (body, říkejte si tomu jak chcete) za výhry, benefity nebo částky čistě vložené?! Stovku bych neřešil, ale necelých 1000 kč, které si na portále šetřím na léto nebo narozeninový dárek mého otce, to je trošku přes čáru. Tuhle částku jsem nevyhrál, ale sám si ji na Slevomat převedl. Je to suma, která odpovídá mé dvouměsíční odměně na benefitech a já se ji nehodlám vzdát firmě, která tímto způsobem okrádá lidi. Tuhle situaci jsem řešil s někým ze Supportu, ale zcela "překvapivě" mi nemohl pomoci. S pozdravem Jiří Škoda.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano2 ne0
Přidat hodnocení
  • Belgická 196/38
  • Praha 2 - Vinohrady
  • 120 00
  • mapa

Kontaktní osoby