Hodnocení firmy Slevomat.cz, s.r.o.

*
*
*
*
*
31 hodnocení
7.2.2019
*
*
*
*
*

Bohužel jsem velmi nespokojena s přístupem personálu Slevomat s.r.o.. Zákazníkovi neumí vyjít vstříct a při nemožnosti vybrat termín voucheru z důvodu nevhodných kapacit u dodavatele mi řekli, abych voucher prodala nebo asi nevyčerpala. Naprosté opovržení zákazníkem.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
bodurkovar
2.1.2019
*
*
*
*
*

Dne 12.12.0218 jsem na jednu objednavku zaplatila 2 jidla 1příšla a 2 ne,bylo to zduvodněno .když jsem tam volala nemluvím o tom co jsem provolala, že jsem napsala špatny emejl,to bych ještě brala ,ale když je 1 objednavka a penize tam zustanou, tak když se neozvete,tak jim to tam prostě zustane i když maji adresu,telefon,čislo učtu kam to poslat,to jsem jako nechapala.Tak jsem to zkusila 1 a naposled,ted budu mit ještě starost jak ten poukaz vytisknout s počítače ,a vanocni darek je snad další pulka v lednu. Bodurkova

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Jana
18.12.2018
*
*
*
*
*

SLEVOMAT - UŽ NIKDY !!!!! zakoupen voucher na čistění auta. Pracovnik uplně zničil panel v autě. Pul roků jednání a reklamace zkončilo odpovědi : Hezký večer, peníze by vám musel vrátit přímo provozovatel auto myčky. Z naší strany to již není možné. Mě moc mrzí, že se tato situace takto táhne. Zjistil jsem, že pán, který vám toto slíbil automyčku prodal, nalezl jsem kontakt na nového majitele. Kontaktuji tedy přímo jeho a věřím, že tam komunikace bude probíhat lépe. Ještě jednou se moc omlouvám a přeji pěkný večer. S přáním krásného dne Josef Lisý Specialista zákaznické péče Slevomat.cz

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
gabriela.fia
16.11.2018
*
*
*
*
*

Velká spokojenost, vyšli mi vstříc, když mi propadl voucher! Skvělé jednání! Moc doporučuji!

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
rachel.misa
4.7.2018
*
*
*
*
*

Rozhodně nedoporučuji, neochotni se domluvit na vraceni peněz.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
svetyl
16.4.2018
*
*
*
*
*

nakoupila jsem již vickrár a velká spokojenost.vse bez problémů i refundace nevyuzitého voucheru proběhla super.děkuji za vyborné služby

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
anonym
1.3.2018
*
*
*
*
*

- zakoupili jsme vouchery a měli jsme mít zarezervované 2 místa na zájezd - voucher sice přišel do stanovené doby, avšak nebyla nám zarezervovaná žádná místa a termín zájezdu byl obsazen - psali jsme email a požadovali jsme vrácení peněz, avšak jsme se nedočkali žádné odezvy ani když jsme je požádali o vrácení peněz znovu a obávám se, že peníze nazpátek již nedostaneme - určitě nedoporučuji !

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano1 ne0
blanka.humalova
1.3.2018
*
*
*
*
*

Většina slev je uměle vytvořených. Obchodují zejména se službami, které by si za plnou cenu nikdo nekoupil...

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
jedna-z
9.12.2017
*
*
*
*
*

Na přelomu listopadu a prosince letošního roku jsme byly s dcerou na poznávacím zájezdu do NYC pořádaném CK Wisnar k naší plné spokojenosti - odletem počínaje přes ubytování, výklad historie i současnosti až k "dodání" zpět do mateřské země. Můžeme jedině doporučit.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne0
Zdena
18.9.2017
*
*
*
*
*

Již několik let kupujeme vouchery na pobyty v České republice přes Slevomat.cz a vždy jsme byli velice spokojení. Nedávno nám i Slevomat vyšel vstříc, když jsme měli prosbu, zda by bylo možné zakoupený voucher stornovat z důvodu dlouhodobé pracovní neschopnosti, i když od zakoupení uplynula doba delší než 14 dní. Pracovníci zákaznické podpory jsou velmi ochotní. Se Slevomatem máme pouze velmi kladné zkušenosti.

Nahlásit zneužití
Užitečné? ano0 ne2
Přidat hodnocení
  • Pernerova 691/42
  • Praha 8 - Karlín
  • 186 00
  • mapa

Kontaktní osoby

Otevírací doba

  • Po 8:0021:00
  • Út 8:0021:00
  • St 8:0021:00
  • Čt 8:0021:00
  • 8:0021:00
  • Máme právě otevřeno